Nopea 6-liikkeen vaunulenkki-jumppa

Teiltä lukijoilta tulee hyviä ideoita ja toiveita aiheista, joista haluaisitte lukea. Jokin aika sitten sain yksityisviestin eräältä äidiltä, joka toivoi, että kehittelisin helpon jumpan, jonka voisi tehdä vaunulenkin yhteydessä.

No ei muuta kuin tuumasta toimeen! Tässä äideille suunniteltu, helppo kuuden liikkeen treeni, jolla saa hien pintaan ja reisiin poltteen. Treenin voi tehdä kätevästi vauvan nukkuessa vaunuissa.

1. Liike

Kyykky.

vaunulenkkijumppa 7

Hartioiden levyinen haara-asento, selkä suorana.

2. Liike

Askelkyykkykävely.

vaunulenkkijumppa 3

Selkä suorana, lantio tasapainoisesti. Astu askel eteenpäin ja laske polvi melkein maahan.

3. Liike

Sivukyykky ristiin.

vaunulenkkijumppa 5vaunulenkkijumppa 4
Astu askel taakse ristiin ja nouse takaisin lähtöasentoon.

4. Liike

Jalannosto sivulle.

vaunulenkkijumppa 6
Pidä lantio paikallaan ja vie jalka suoraan sivulle. Purista samalla pakaroita yhteen.

5. Liike

Takapotku.

vaunulenkkijumppa
Vie toinen jalka melkein suorana taakse ja ylöspäin. Ääriasennossa purista pakarat tiukaksi.

6. Liike

Pohjenousut.

vaunulenkkijumppa 8

Nouse rauhallisesti varpaillesi.

Tee jokaista liikettä 20 toistoa ja siirry ilman taukoa seuraavaan. Tee koko kierros läpi ja pidä 2-3 minuutin tauko. Aloita vaikka yhdellä kierroksella ja lisää kierroksia sitä mukaa, kun kunto kohoaa. 🙂

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s